دندانپزشکی | ایمپلنت | لامینت | طرح لبخند | سفید کردن دندان | کاشت دندان

دندان پزشکی همواره یکی از نیاز های متداول پزشکی در هر جامعه ای میباشد که فراگیر بودن آن سبب گردیده که همواره روش های جدید و بروز آن بر دامنه ی فعالیت آن بیفزاید و کاربرد آن را ارتقا بخشد. کلینیک دندان پزشکی پرهام با در اختیار داشتن کادر پزشکی مجرب متشکل از متخصصان ، جراحان و دندان پزشکان ، بکارگیری بروزترین تجهیزات و استفاده از بهترین مواد سعی در ارایه خدمات دندان پزشکی در سطح روز دنیا را به مراجعین گرامی دارد. ما در کلینیک دندان پزشکی پرهام جمع شده ایم تا با ارایه خدمات به بهترین نحو تجربه ای نو و بدون استرس به شما عزیزان ارایه دهیم. زین پس با کلینیک دندان پزشکی پرهام تاریخی جدید را در بهداشت دهان و دندان خود تجربه کنید. لبخند رضایت شما آرزوی ماست.
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
همه روزه ۹ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل
تلفن: 22140586
۲۲۱۴۰۵۸۶-۷

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۰
خرداد ۹۷
ایران در بین کشورها در صدر مصرف کنندگان آدامس قرار دارد. بعد از ایران آمریکا و عربستان هستند.
جویدن همیشگی آدامس ها باعث ضعیف شدن و سست شدن فک ها در انسان می شود و امکان ایجاد درد در این نواحی را نیز محتمل خواهد کرد ، قندهای موجود در آدامس ، نیز می تواند باعث پوسیدگی دندان ها شود. 
امروزه شاهد به بازار آمدن آدامس هایی تحت عنوان بدون قند در بازار هستیم. مفهوم بدون قند به معنی داشتن قند مصنوعی است.
این قندها آسیب کمتری به دندان ها می رساند ولی نمی توان آن ها را بدون آسیب هم دانست.
پزشکان ، بهترین زمان برای جویدن آدامس را بعد از خوردن غذا می دانند ، زیرا در این زمان معده فرد مملو از مواد غذایی است و با جویدن آدامس ، بدن ما فریب می خورد و تصور می کند ، غذای جدیدی وارد معده شده است ، دراین هنگام دستگاه گوارش شیره بیشتری تولید می کند و در نهایت این شیره منجر به هضم غذا خواهد شد .
البته باید به این نکته توجه کرد که نباید جویدن آدامس را جایگزین مسواک و نخ دندان کرد زیرا این ها بهترین روش های نظافت دهان هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۵
dentist parham
۲۸
خرداد ۹۷
گردشگری دندانپزشکی زیر مجموعه ای از گردشگری پزشکی است که به منظور  مراقبت های دندانی خارج از سیستم های مراقبت های بهداشتی در داخل کشور یا دور از محله انجام می شود.
گردشگران دندانپزشکی معمولا به دلایل مختلفی یک کشور را انتخاب می کنند. اصلی ترین دلیل قیمت .و تغییرات گسترده اقتصادی است.
در حالی که گردشگران پزشکی اغلب کشورهایی با دارای درآمد بالا از نظر اقتصادی هستند ، انها معمولا کشورهای در حال توسعه که خدمات در آنها ارزان قیمت تر می باشد را انتخاب می کنند، عوامل دیگر برای انتخاب کشور مقصد و تصمیم به سفر آن مکان می تواند مراقبت های بهداشت عمومی یا دسترسی عمومی به مراقبت های بهداشتی باشد.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۱۶
dentist parham
۲۳
خرداد ۹۷

اگر بعد از غذا خوردن درد در دندان های خود حس می کنید آن را جدی بگیرید زیرا می تواند نشانه ای از پوسیدگی دندان های شما باشد.اگر پوسیدگی دندان یا آسیب آن بدون درمان باقی بماند ، دندان شما می تواند از داخل از بین رود. پس چه کاری باید انجام دهید: باید ازگسترش این پوسیدگی ها جلوگیری شود تا درد شدیدتر نشود. این باکتری ها می توانند باعث ایجاد آبسه شود.

پس حتما اگر بعد از 1 یا 2 روز دندان شما بهبود نیافت حتما به پزشک مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۴
dentist parham
۲۱
خرداد ۹۷

درگذشته بیشتر دندانپزشکان از آمالگام برای پر کردن دندان ها استفاده می کردند اما به دلیل سیاهی که در دهان برجای می ماند و یا جیوه موجود در آن امروزه طرفدارانش کمتر شده قابل ذکر است پر کردن دندان به وسیله آمولگام طولانی مدت ت و با دوام است.

پرکننده های رنگی دندان، به عنوان پرکننده های کامپوزیت شناخته می شوند، آنها از رزین کامپوزیت ساخته شده اند که می توان آنها را با رنگ طبیعی مینای دندان فرد مطابقت داد. رنگ طبیعی پرکننده های کامپوزیت در مقایسه با پر کرننده های آمالگام که به رنگ "خاکستری تیره" است بسیار طبیعی می باشد و نتیجه کار برای بیماران رضایت بخش خواهد بود. برای بسیاری از بیماران ، رنگ تیره پرکننده آمالگام ، مانع ازانجام لبخندی همراه با اعتماد به نفس است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۰
dentist parham
۱۹
خرداد ۹۷
به اصلاح فک و دندان ها ارتودنسی می گویند که توسط ارتودنتیست انجام می شود. جهت انجام این درمان هیچ محدودیت خاصی از نظر سن وجود ندارد و این که چه مدت باید از سیم دندان استفاده کرد و چه زمان آغاز شود بستگی به نظر ارتودنتیست دارد. در مراجعه به ارتودنتیست تکنسین و یا ارتودنت نیز ممکن است قالبی از دندان هایتان تهیه کند، هنگامی که قالب برداشته می شود
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۲
dentist parham
۱۲
خرداد ۹۷

پالپیت اغلب به عنوان دندان درد شناخته می شوند، التهاب پالپ های دندانی به بافت ها و سلول هایی که در مرکز دندان های شماست آسیب می رساند. اگر ریشه دندان های شما در معرض مواد آزاردهنده قرار بگیرد ، مانند : موادی که در آدامس وجود دارد می تواند باعث پوسیدگی دندان یا ایجاد بیماری های مختلف در لثه ها شود، شما ممکن است احساس درد در دندان های خود را تجربه کنید. اجتناب از مصرف غذاهای سرد و گرم و یا استفاده از داروهای مسکن می تواند برخی از دردها را کاهش دهد. در صورتی که در دندان های خود درد حس می کنید حتما به پزشک مراجعه کنید تا علت درد مشخص شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۳۵
dentist parham
۰۸
خرداد ۹۷
برای سفید و سالم نگه داشتن دندان ها از خوردن خوراکی های تیره نظیر نوشابه،شراب و.... بپرهیزید.
سیگار کشیدن می تواند باعث کدر شدن رنگ دندان ها شود.
بعد از خوردن غذا سعی کنید حتما از مسواک استفاده کنید.یا اگر به مسواک دسترسی ندارید سیب بخورید چون پاک کننده دهان است.
برای سفید شدن دندان ها می توانید هفته ای یک بار از جوش شیرین استفاده کنید البته مواظب باشید که آن را قورت ندهید. 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۸
dentist parham
۰۲
خرداد ۹۷
در زندگی ما عواملی وجود دارند که اگر رعایت شوند احتمال ابتلا به سرطان دهان در ما خیلی کم می شود. عوملی مانند:
1) از مشروبات الکلی و تنباکو استفاده نکنیم.
2) حدالامکان برای ساعات طولانی در معرض آفتاب قرار نگیریم.
3) عدم تحرک خود می تواند باعث بروز این بیماری باشد. پس تحرک داشته باشیم.

تشخیص زودهنگام این بیماری ، کلید افزایش میزان طول عمر این بیماران است. 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۳۴
dentist parham