دندانپزشکی | ایمپلنت | لامینت | طرح لبخند | سفید کردن دندان | کاشت دندان

دندان پزشکی همواره یکی از نیاز های متداول پزشکی در هر جامعه ای میباشد که فراگیر بودن آن سبب گردیده که همواره روش های جدید و بروز آن بر دامنه ی فعالیت آن بیفزاید و کاربرد آن را ارتقا بخشد. کلینیک دندان پزشکی پرهام با در اختیار داشتن کادر پزشکی مجرب متشکل از متخصصان ، جراحان و دندان پزشکان ، بکارگیری بروزترین تجهیزات و استفاده از بهترین مواد سعی در ارایه خدمات دندان پزشکی در سطح روز دنیا را به مراجعین گرامی دارد. ما در کلینیک دندان پزشکی پرهام جمع شده ایم تا با ارایه خدمات به بهترین نحو تجربه ای نو و بدون استرس به شما عزیزان ارایه دهیم. زین پس با کلینیک دندان پزشکی پرهام تاریخی جدید را در بهداشت دهان و دندان خود تجربه کنید. لبخند رضایت شما آرزوی ماست.
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
همه روزه ۹ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل
تلفن: 22140586
۲۲۱۴۰۵۸۶-۷

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت ۹۷

سعی کنید حتما پس از  مسواک زدن از دهان شویه و نخ دندان هم استفاده کنید زیرا دهان شویه باعث میشود باکتری های سطح دهان از بین روند و نخ دندان باعث میشود تا لابه لای دندان ها تمیز و عاری از مواد غذایی باقی مانده شود. خود مسواک هم که سطح رویی دندان ها را تمیز می کند. هر چقدر پلاک ها برای مدت زمان بیشتری روی لثه ها باقی بمانند به همان نسبت سفت تر و محکم تر به دندان ها می چسبند و برای از بین بردن انها نیاز به دندانپزشک بسیار ماهر می باشد که بتواند بدون آسیب رساندن به دندان ها ، این جرم ها را از بین ببرد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۰۸
dentist parham
۲۹
ارديبهشت ۹۷

مردان نسبت به خانم ها بسیار کمتر به خودشون اهمیت می دهند  اگر مردان سیگاری نیز باشند، میتوان در سن 72 سالگی از دست دادن 12 دندان را برای آنها پیش بینی کرد. همچنین درصد ابتلای این گروه از مردان به سرطان دهان و گلو و بیماری پریودنتال بیشتر خواهد بود. پس حتما سالی 1 یا 2 بار به دندانپزشک مراجعه کنید. 



۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۸
dentist parham
۲۶
ارديبهشت ۹۷

همه ما وقتی درد کمی در دندان هایمان حس میکنیم فکر میکنیم چیزی نیست و زود خوب میشود ولی این دندان دردهای موقتی می تواند هشداری جهت پوسیدگی دندان به ما باشد. 

مثلا تیر کشیدن دندان می تواند نشان از پوسیدگی و سوراخ شدن دندان باشد یا درد دندان در صورتی که بیشتر از 2 روز طول بکشد ممکن است نشان از دندان قروچه باشد که حتی خود ما هم از آن مطلع نیستیم.

یا اگر دندان های سست و نامحکمی دارید این نشان می دهد که بیماری های دهانی باعث از دست رفتن استخوان در اطراف دندان ها و فک شما شده اند. اگر شما دندان های خود را به درستی تمیز نکنید ، این بدان معنی است که دو بار در روز مسواک نزنید یا روزانه دندان های خود را تمیز نکنید و سالی دوبار به دندانپزشک مراجعه نکنید، باکتری های داخل دهان شما می توانند باعث به وجود آمدن پلاک هایی روی دندان هایتان شوند و به مرور سلامت آنها را به خطر بیندازد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۳۷
dentist parham
۲۲
ارديبهشت ۹۷

یکی از رایج ترین مریضی ها بین افراد پوسیدگی دندان است. که در 80 درصد موارد به دلیل استفاده از مسواک به صورت تکی است. چون مسواک لابه لای دندان ها را تمیز نمی کند و به عنوان مکمل مسواک باید از نخ دندان هم استفاده کرد چه بسا چند بار در طول روز 

بیایید به دندان های خود اهمیت دهیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۱۳
dentist parham
۱۹
ارديبهشت ۹۷
کلینیک دندانپزشکی پرهام با داشتن متخصص ترین و مجرب ترین دندانپزشکان چه از لحاظ درمان و چه از نظر زیبایی بالاترین خدمات را به مردم ایران ارائه نموده است. 

گاهی ممکن است دندان ما به شکل نابهنجاری در دهان ما رشد کند یا دچار بدرنگی شده باشد در این میان روش های مختلفی برای برای اصلاح و ترمیم دندان ها وجود دارد. پیشنهاد من به شما این است که حتما یک بار برای معاینه و دریافت مشاوره به کلینیک پرهام مراجعه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۰۳
dentist parham
۱۷
ارديبهشت ۹۷

مردان خیلی بیشتر از زن ها از سلامت خود غافلند و اغلب تا موردی جدی پیش نیاید به پزشک مراجعه نمی کنند.باید این را بدانیم که سلامت بودن دهان و دندان در افزایش طول عمر نقشی اساسی دارد. بیماری های دهان و دندان اغلب به دلیل باقی ماندن پلاک ها روی دندان است. پس لازم است تا به درستی دندان های خود را مسواک بزنیم.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۹
dentist parham
۱۰
ارديبهشت ۹۷
در صورتی که کودک خود را به مطب دندانپزشکی ببریم اما همکاری لازم رانداشته باشد در این صورت پزشک معالج ممکن است نتواند اقدامات لازم را به درستی انجام دهد.
در دهه 1900 یک دندانپزشک آمریکایی با بیهوش کردن کودکان اقدام به معالجه آنها می کرد. که البته این روش درمان را همه دندانپزشکان تایید نمیکنند. شما برای اطلاع از نظر دندانپزشک و مشورت با گروه دندانپزشکی معتبر و حرفه ای نسبت به انتخاب روش و مشورت با پزشکان اقدام کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۴:۳۴
dentist parham
۰۵
ارديبهشت ۹۷

دندان ها علاوه بر نقشی که در زیبایی دارند به ما کمک می کنند تا  صحبت کنیم و صداهای مختلف را تلفظ کنیم. از همین رو باید اهمیت ویژه ای برای آنها قائل شویم. اگر ما به دندان هایی که پوسیده شدند اهمیت ندهیم و دیر به پزشک مراجعه کنیم هم باید درد زیادتری را تحمل کنیم و هم ممکن است عصب دندان ما درگیر شده باشد و مجبور به عصب کشی باشیم. جهت انجام مشاوره به دندانپزشکی پرهام مراجعه کنید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۳۸
dentist parham