دندانپزشکی | ایمپلنت | لامینت | طرح لبخند | سفید کردن دندان | کاشت دندان

دندان پزشکی همواره یکی از نیاز های متداول پزشکی در هر جامعه ای میباشد که فراگیر بودن آن سبب گردیده که همواره روش های جدید و بروز آن بر دامنه ی فعالیت آن بیفزاید و کاربرد آن را ارتقا بخشد. کلینیک دندان پزشکی پرهام با در اختیار داشتن کادر پزشکی مجرب متشکل از متخصصان ، جراحان و دندان پزشکان ، بکارگیری بروزترین تجهیزات و استفاده از بهترین مواد سعی در ارایه خدمات دندان پزشکی در سطح روز دنیا را به مراجعین گرامی دارد. ما در کلینیک دندان پزشکی پرهام جمع شده ایم تا با ارایه خدمات به بهترین نحو تجربه ای نو و بدون استرس به شما عزیزان ارایه دهیم. زین پس با کلینیک دندان پزشکی پرهام تاریخی جدید را در بهداشت دهان و دندان خود تجربه کنید. لبخند رضایت شما آرزوی ماست.
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
همه روزه ۹ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل
تلفن: 22140586
۲۲۱۴۰۵۸۶-۷

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰۱
آذر ۹۵

دلایل زیادی برای انتخاب دندان پزشکی زیبایی به خصوص لامینیت دندان های جلو وجود دارد. کجی و بد فرمی یا پوسیدگی دندان باعث میشود تا بیماران لامینیت را انتخاب کنند اما شایع ترین دلیل برای انتخاب لامینیت این است که بیماران میخواهند لبخند زیبا و دندان های سفید تر داشته باشند و نتیجه بلیچینگ برایشان رضایت بخش نیست. زمانی که تصمیم میگیرید دندان های خود را لامینیت کنید این پرسش مطرح میشود که "میخواهید لامینیت شما چه رنگی باشد؟" 
آیا میخواهید به رنگ دندان های کنونی شما باشد؟ احتمالاً نه، خصوصاً اینکه در طول سالها رنگ دندانهایتان به دلایل گوناگون تغییر کرده است. اگر مثل اکثر مردم باشید، میخواهید لامینیت ها روشن تر از رنگ طبیعی دندانهایتان باشند تا جوان تر به نظر برسید اما نه آنقدر سفید که "ظاهر مصنوعی" داشته باشد.

در اینجا یک تصویر از رنگ های دندان میبینید که شانزده رنگ از تیره به روشن را نشان میدهد(سمت راست تصویر). این رنگ ها "رنگ های طبیعی" هستند. چند سال قبل تقریباً تمام لامینیت ها به یکی از این رنگ ها ساخته میشدند. اما اکنون، اکثر مردم خواستار رنگ های روشنتر هستند. در سمت چپ تصویر چهار رنگ جدید که سفید تر از "رنگ های طبیعی" هستند را مشاهده میکنید.
این روزها، بیماران ابتدا دندان های خود را سفید و پس از آن یکی از چهار رنگ جدید را برای لامینیت انتخاب میکنند. محبوب ترین رنگ ها "020 یا BL2" و "010 یا BL1" برای 6-10 دندان بالا هستند.
اگرچه رنگ لامینیت بسیار مهم است، اما لازم به ذکر است که این تنها چیزی نیست که دندان ها را سفید تر و لبخند را طبیعی تر نشان میدهد. "شفاف" یا "کدر" بودن لامینیت ها یک عامل اساسی در زیبایی لبخند است. لامینیت های سرامیکی شفافیت لازم را دارند.
پر کاربرد ترین نوع لامینیت MAC EMax است که شفافیت و رنگ های خوبی دارد و همچنین بسیار طبیعی به نظر میرسد. به همین دلیل است که اکثر بیماران 020 (BL2) یا 010 (BL1) را انتخاب میکنند.
تصمیم نهایی انتخاب رنگ با بیماران است اما باید به یاد داشته باشند که اگر یکی از "رنگ های طبیعی" (سمت راست ) را انتخاب میکنند، رنگ لامینیت ها ثابت و دائمی است و نمیتوانند با سفید کردن دندان آن ها را روشن تر کنند. روشن تر و سفید تر شدن دندان باعث جذابیت فرد و جوانتر به نظر رسیدن او میشود، به همین دلیل است که "رنگ های جدید" (سمت چپ) محبوب تر هستند.
صرف نظر از رنگ انتخاب شده توسط بیمار (نه دندانپزشک!)، هدف اصلی دندان پزشکی زیبایی رضایت بیمار از نوع لامینیت انتخابی و رنگ دلخواه او است.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۴
dentist parham