دندانپزشکی | ایمپلنت | لامینت | طرح لبخند | سفید کردن دندان | کاشت دندان

دندان پزشکی همواره یکی از نیاز های متداول پزشکی در هر جامعه ای میباشد که فراگیر بودن آن سبب گردیده که همواره روش های جدید و بروز آن بر دامنه ی فعالیت آن بیفزاید و کاربرد آن را ارتقا بخشد. کلینیک دندان پزشکی پرهام با در اختیار داشتن کادر پزشکی مجرب متشکل از متخصصان ، جراحان و دندان پزشکان ، بکارگیری بروزترین تجهیزات و استفاده از بهترین مواد سعی در ارایه خدمات دندان پزشکی در سطح روز دنیا را به مراجعین گرامی دارد. ما در کلینیک دندان پزشکی پرهام جمع شده ایم تا با ارایه خدمات به بهترین نحو تجربه ای نو و بدون استرس به شما عزیزان ارایه دهیم. زین پس با کلینیک دندان پزشکی پرهام تاریخی جدید را در بهداشت دهان و دندان خود تجربه کنید. لبخند رضایت شما آرزوی ماست.
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
همه روزه ۹ صبح الی ۱ بامداد حتی ایام تعطیل
تلفن: 22140586
۲۲۱۴۰۵۸۶-۷

۱۲
شهریور ۹۶

یکی از مهمترین کارها برای شروع ارتودنسی این است که ابتدا یک پزشک مختصص و حرفه ای را برای این کار انتخاب کنید ( کلینک دندانپزشکی پرهام ) .

امروزه شاهد مراجعه بسیاری از بزرگسالان به مطب های دندان پزشکی هستیم که خواستار انجام ارتودنسی و مرتب سازی دندان های خود هستند .اما تعداد زیادی از این بزرگسالان داخل دهان خود ، دارای دندان های پر شده و یا روکش دارهستند . 
این دندان های ترمیمی و روکش  شده مانع انجام ارتودنسی ،  نمی شود ولی کار روی دندان های پر شده به راحتی کار روی دندان های سالم نیست  و نیاز به تجربه و مهارت پزشک متخصص دارد . 
پس اگر دندان های شما پر شده  و یا دارای روکش هستند اصلا جای هیچ نگرانی نیست زیرا همان طور که دندانپزشک برای دندان های سالم ( بدون ترمیم و روکش ) ارتودنسی انجام می دهد ، یعنی براکت و نگین را روی دندان های معمولی استفاده می کرد با روش های خاص و حرفه ای می تواند این براکت و نگین ها را روی دندان های روکش شده  و ترمیمی نیز نصب کند .
برای این کار پزشک متخصص ابتدا باید کیفیت و چگونگی  همه دندان های شما ( سالم ، تریمی ، روکش شده ) را به خوبی بررسی کند ، تا بتواند کار خود را آغاز کند.
 وصل کردن براکت های ارتودنسی به دندان های روکش شده پروسه ای است که نیاز به دقت بالای دندان پزشک دارد. در ارتودنسی ، براکت ها جزو مواد هوشمند دسته بندی شده اند . معمولی ترین آنها از جنس فولاد است که زنگ نمی زند . نوع بعدی ، براکت های سرامیکی هستند که با کمک چسب هایی که برای این کار تعبیه شده اند به طور بسیار محکم به تک تک دندان ها وصل می شوند و مراحل بعدی کار که به مرور توسط پزشک انجام می شود .
 حال تصور کنید قرار باشد به جای چسباندن براکت به دندان ها ، دندانپزشک این براکت ها  را ، روی دندان های ترمیمی یا دندان های روکش شده وصل کند . دشواری این کار کمی بیشتر است زیرا پزشک باید مراقب باشد که آسیبی به دندان های ترمیمی و روکش شده وارد نشود. برخی از کارهایی که دندانپزشک برای ارتودنسی دندان های ترمیمی انجام می دهد به شرح زیر است  :
•نصب براکت روی دندان های ترمیمی ، ایمپلنت ها و دندان های روکش شده  دشوار تر است  و پزشک  می بایست با دقت بیشتری کار ارتودنسی را روی این دندان ها انجام دهد .
•سرعت در انجام مراحل ارتودنسی ، احتمال آسیب رساندن به دندان های ترمیمی و ...را افزایش می دهد ، پس پزشک به شما پیشنهاد می دهد برای جلوگیری از بروز این حالت ، بهتر است روند درمان را آهسته تر دنبال کنید و طول دوره درمان در شما افزایش می یابد.
•گاهی درهنگام انجام ارتودنسی پزشک متوجه می شود که روکش دندان فرد ،  لق و شل است ، در این حالت امکان دارد استفاده از یک روکش موقت را پیشنهاد دهد ، تا بتواند مراحل کار ارتودنسی را در شما ادامه دهد البته  بعد از آنکه دندان هایتان  مرتب شدند ، می توانید یک روکش خوب و با کیفیت را به طور دائمی برای خود انتخاب کنید.
•گاهی متخصص ارتودنسی برای کسانی که دندان های روکش شده و ترمیمی دارند ، استفاده از ارتودنسی های نامرئی را پیشنهاد می دهد . اکثر افراد به دلیل آسانی استفاده از این وسیله و توانایی برداشتن آن حین صرف غذا و... از این روش استقبال می کنند .
در حین انجام سیم کشی دندان هایتان ، باید بیشتر از قبل به وضعیت بهداشتی دندان های خود رسیدگی کنید . روزی 3 بار دندان های خود را مسواک بزنید  و مرتب از نخ دندان و دهان شویه استفاده کنید . گاهی در حین غذا خوردن با فشاری که به سیم های دندان و بریس ها وارد می شود آنها دچار پارگی می شوند . هر چه شما در مراقبت از وسیله هایی که پزشک برای انجام ارتودنسی در دهانتان قرار می دهد  ، کوتاهی کنید ، به همان نسبت  طول دوره درمانتان نیز ، افزایش پیدا خواهد کرد اما اگر این پارگی با درد همراه باشد و نتوان شرایط پیش آمده را تحمل کرد ، بهتر است سریع با پزشک معالج خود تماس بگیرید .

لینک منبع: دندانپزشکی پرهام-http://parhamdentistry.ir
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۲
dentist parham

دندانپزشکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی